понедельник, 21 апреля 2014 г.

Модуль 10


Після вивчення цього модуля я зможу ефективніше навчати учнів англійській мові відповідно до їх потреб. Нові інформаційні технології, підготовка цікавих творчих проектів з життя підлітків англомовних країн допоможуть моїм учням вільно володіти англійською мовою і за допомогою моєї ролі  фасилітатора самостійно зможуть здобувати нові знання. поширювати ідеї та самостійно спілкуватися і обмінювати ідеями за допомогою блогу, вікі, сайтів тощо.
Я зможу більш ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів, пропонувати учням індивідуальні, парні. групові проекти з тем , зробивши при цьому нові документи для фасилітації, список необхідних посилань, розміщення потрібної інформації в блозі. Завдяки постійному обміну ідеями
  підвищиться не тільки рівень загальних знань, а і сформується ціннісне ставлення до англомовної культури в цілому.v

Модуль 9


При вивченні цього модулю я зробила певні висновки щодо того, як учні можуть самостійно спрямовувати себе у навчанні, про роль диференційованого навчання. Під час навчання вчитель створює електронні таблиці та опитувальники, в яких  запитання подаються у вигляді диференційних, різнорівневих завдань та запитань різного ступеню складності (відповідно до вимог стандарту та індивідуальних можливостей окремих учнів).Важливого знання набувають у цьому процесі документи для фасилітації, які створює вчитель на допомогу учням під час роботи над проектом.v

Модуль 8

Я вважаю, що створення системи оцінювання допомагає покращити навчальний процес. Саме оцінювання, яке відбувається на протязі всієї роботи в проекті, стимулює прослідкувати активність школярів, їх власний внесок в роботі проекту та визначити всі знання і навички, які зазначені в навчальних цілях проекту.
Після вивчення модулю я зрозуміла, що учитель має постійно залучати учнів до процесу оцінювання
, впроваджувати самооцінювання та керуватися головними навчальними цілями роботи в проекті, які було визначено на початку роботи. Актуальним стає той факт, що оцінювання будується заради навчальних потреб учнів. В системі оцінювання учителю слід звертати увагу на розкриття змісту навчальної теми проекту, а також на практичному використанню в проектній діяльності учнів навичок 21 століття.

пятница, 18 апреля 2014 г.



Модуль 6

Нас навчили, що навчання, в якому використовуються мережеві опитувальники та навчання, в якому використовується співробітництво на базі сервісів Веб- 2.0 створює важливі та ефективні умови  для покращення процесу навчання учнів та оцінювання проектних робіт.
Вчитель має приймати активні
заходи щодо безпечної роботи  в Інтернеті та пояснювати особливості роботи нових інтерактивних сервісів Інтернету, які допомагають змінити традиційні шляхи співробіництва.
Такі ресурси спільного навчання і співпраці, як блог, вікі, вебсайти (для спільного розміщення та редагування документів), сайти списків та спільних закладок допоможуть учителю організувати навчання на нових засадах. Учні мають змогу в школі і вдома, під час вихідних або канікул самостійно редагувати власні документи, працювати на виконання тестів та виконувати творчу роботу над проектами 


Модуль 6

Нас навчили, що навчання, в якому використовуються мережеві опитувальники та навчання, в якому використовується співробітництво на базі сервісів Веб- 2.0 створює важливі та ефективні умови  для покращення процесу навчання учнів та оцінювання проектних робіт.
Вчитель має приймати активні
заходи щодо безпечної роботи  в Інтернеті та пояснювати особливості роботи нових інтерактивних сервісів Інтернету, які допомагають змінити традиційні шляхи співробіництва.
Такі ресурси спільного навчання і співпраці, як блог, вікі, вебсайти (для спільного розміщення та редагування документів), сайти списків та спільних закладок допоможуть учителю організувати навчання на нових засадах. Учні мають змогу в школі і вдома, під час вихідних або канікул самостійно редагувати власні документи, працювати на виконання тестів та виконувати творчу роботу над проектами 

вторник, 15 апреля 2014 г.



Модуль 5

Ми дізналися, як можемо використовувати Інтернет-ресурси з метою підтримки свого викладання (для мене - англійської мови) в школі  для надання  корисної допомоги учням у навчанні, а саме: створення відповідних  тестів різних рівней (з диференціойваними запитаннями для учнів) до пройденої або наступної теми семестру, які я можу розіслати на електоронну адресу або розмістити на своїй сторінці вікі, в блозі та таким чином перевірити рівень знань учнів з теми або рівень зацікавленості дітей до теми.
Завдяки використанню Інтернет-ресурсів в процесі навчання  я зможу виховувати  почуття відповідальності дітей у процесі навчання  та контролювати і допомагати відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів як на уроках, так і в позаурочний час.


Модуль 4

При роботі над модулем 4 я зрозуміла як в процесі особистісно орієнтованого навчання можна спланувати оцінювання учнів на початку роботи над проектом (оцінювання навчальних потреб учнів), в процесі роботи над проектом (у тому числі робота в малих групах і самостійна пошукова діяльність), та оцінювання учнівських робіт по завершенню роботи з теми.